Egy huncut pasi Gondolatai

Miért is kezdtem Blog írásába? Miről szól? Mit várok az egésztől?

Friss topikok

  • szabi: Te internettfüggő vagy! Ez betegség! Tudsz róla? (2008.10.21. 21:11) Ismét vagyok
  • Hamupipoke: Kedves Huncut! Sajnálom, hogy így történt! A házasságod túl élte? És Te? Kíváncsi lennék 1-2 ré... (2008.07.31. 21:38) Egy álom vége....
  • HuncutPasi: Örülök, hogy vannak akiknek tetszenek az irományaim! Ha lassan is, de jön a folytatás! Köszönöm az... (2008.06.23. 08:01) Ami jó az jó....
  • Miwa: Hihetelenül jól le írod :) Nekem nagyon tetszik ahogy írsz! :D (2008.06.21. 00:58) Hárman párban
  • Hamupipoke: Nagyon jól írsz. Nekem bejön. A hárman párbant a munkahelyemen olvastam, és el is ment a munkakedv... (2008.06.05. 21:36) Csodálatos élmények...

Linkblog

HTML

Csodálatos élmények...

2008.04.08. 14:45 | HuncutPasi | 6 komment

Szóval ott hagytam abba, hogy egymásnak estünk mint két fiatal, akik most ízlelgetik a szexualitás ízét:)

Nos felmerült itt hozzászólásként a védekezés kérdése. Jogos kérdés és a válasz az hogy nem védekeztünk. Persze ehhez hozzátartozik, hogy meg volt a kölcsönös bizalom. Nem vadidegenként találkoztunk, hisz mire a találka összejött már jó ideje beszélgettünk. Persze ettől még bátor húzás volt, de mint az később kiderült nem volt rizikója!:)

Szóval, a kis kitérő után akkor folytatom ott ahol abbahagytam. Az első gyors beteljesülés után kiterülve pihegtem az ágyon. Természetesen a bennem lévő hatalmas vágy és vonzalom hatására, gyorsan regenerálódtam és ismét tettrekész lettem. Most már nem rohantunk. Volt időnk mindenre! Figyelni egymásra és ügyelni a lassú és érzéki vágyfokozásra.

Ismét csókólózással kezdtük. Finoman, érzékin. Lassú játékba kezdtünk egymás ajkaival. Megcsókoltam az alsó, majd a felső ajkait. Lassan a nyelvemmel követtem szép ívét. éreztem ahogy finoman megnyílnak az ajkak és meleg sóhaj hagyja el a száját. Rátapadtam és a nyelvemmel immáron finoman az ő szájában jártam. Megéreztem a nyelvét. Finom volt, lágy, nem tolakodó. Éreztem, hogy ismét forróság önti el a testem és az altájam igyekszik elérni végső méretét. Kinyitottam a szemem és mélyen egymás szemébe néztünk. A szemem nyakának finom ívére tévedt és késztetést éreztem, hogy a számmal kényeztessem. Lassan megcsókoltam a nyakát. Majd a nyelvemmel igyekeztem finoman cirógatni. Finoman egyre lejebb és lejebb haladtam, míg elérkeztem a vállaihoz. kinyitottam a szemem és elöttem voltak formás mellei. Nem kellett több és most különös figyelmet szentelve kezdtem el kényeztetni a formás domborulatokat. Finoman a nyelvemmel izgatn kezdtem a bimbókat, melyek rövid időn bellül reagáltak a kényeztetésre. észtetést éreztem, hogy mint a gyermek én is rátapadjak és finoman szívni kezdtem a mellét. Éreztem ahogy a vágy benne is fokozódik és finoman gyorsul lélegzete. Tudtam, hogy amit csinálok azt élvezi. Ez még inkább felbátorított és tettekre sarkalt. Lassan ismét lefelé vettem az irányt. Elhagyva a melleket a hasának finom bőrét éreztem és szívtam magamban bőrének izgató illatát. Elértem a szeméremdombjához és frissen borotvált bőrén haladtam a legféltettebb kincse felé. Megéreztem azt a jellegzetes illatot, ami szinte az őrületbe kergetett. Visszafogtam a vágyaim és lassan szinte csiga lassúsággal közeledtem az édes vágat felé. Szerettem volna az őrületbe kergetni játszani az érzékeivel és olyan élményben részesíteni, ami nem sűrűn adatik meg. Bíztam benne, hogy ha nem is a legcsodálatosabb lesz a velem eltöttött néhány óra, azért nem leszek egy felejthető együttlét egyik szereplője az életében. -Egyébként éreztem, hogy nem egy olyan típus, aki bárkivel és bármikor ágyba bújik.- Szóval finoman a nyelvemmel a két húsos ajak közé törtem. Éreztem a nedvei ismét termelődnek és ki ki szivárognak a barlangjából. Nagyon finom volt és szinte úgy habzsoltam, mint a gyermek a finom csokoládékrémet! Nem akartam hogy akár egy csepp is kárba menjen! Aztán egy kis dudorhoz ért a nyelvem, aminek következményeképpen kedvesem, szeretőm megrándult és halk nyögés hagyta el a száját. Most erre öszpontosítottam, miközben a mutatóujjamat finoman az ajkak közé tettem! Lassan belecsusszantam és finoman maszírozni kezdtem belülről, miközben nyelvemmel a nemrég felfedezett kis domborulaton játszottam! Gyorsan fokozódott az izgalma és én erősítést küldtem a mutatóujjamnak. Immáron két ujjam játszott kedvesemben és igyekezett mindél nagyobb örömet okozni neki. Aztán hallottam ahogy a lélegzete gyorsul és teste is ütemesen mozog. Éreztem, hogy közelít a végső pont! Akartam hogy elélvezzen és nagyon izgatott a dolog, hogy ilyen hatással vagyok rá! Aztán ahogy fokoztam az ütemet egyszer csak éreztem, hogy teste megfeszül, lélegzete megakad és hangosan kifakad belőle! Csodálatos volt mindezt látni. Érezni, hogy engem akar, hogy kíván és hogy jól esik neki amit tettem vele. Hagytam, hogy pihenjen és elnyúljon az ágyon. Majd miután kicsit visszazökkent a valóságbe rámnézet. Szemében uncutságot és hálát egyszerre láttam. Éreztem, hogy most én következem!

Legközelebb erről mesélek....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://huncutgondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr50416804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cica-mica 2008.05.13. 14:41:40

Á, szerintem kamu az egész, de azért tetszett, várom a folytatást

greatgame 2008.05.15. 19:51:09

Szia!

Izgalmas és vágykeltő a téma, szívesen olvastam eddig.

Egy megjegyzést viszont engedj meg: nem vagy fair a feleségeddel.

Értem, hogy egy életed van, de neki is.
Értem, hogy vannak vágyaid, amiket ki akarsz próbálni, álmaid, amiket meg akarsz élni, de neki is.
Nehéz olyan párt találni, akinek azonosak a céljai, vágyai az életben. Ha tudod, hogy a kapcsolatodban ezt nem kapod meg, akkor válts. Sajnos enélkül te is azt a kurafi pasi képzetét kelted, akinek otthon kényelmes, az aranyos felesége főz rá, elpakolja a cuccait és háttérországot biztosít a számára, ahová jó hazamenni. Amikor a feleséged naívan azt gondolja, hogy a boldogulásotok érdekében túlórázol, akkor éppen mást szeretsz, és az ad neked örömet, hogy te MÁSNAK adhatsz örömet.

Azt gondolom, hogy fájón-édes lenne a feleséged iránti vágyad, ha egy hasonlószőrű pasi blogjában ő lenne a női főszereplő.

Egyébként gondold csak végig: te azt írod, hogy nem azt kapod meg tőle, amire vágysz. Ő azt kapja tőled? Biztosan arra vágyik, hogy a pasija szabadidejében másokat szeressen, és az ez után fennmaradó idejében pedig ezt a blogjában leírja. Vajon mennyi idő marad így rá?

Mókás lenne, ha azért nem vetted volna észre, hogy már 2 éve vezeti a saját ugyanilyen témájú blogját, mert annyira elfoglalt a saját önzőséged.

mindig 2008.05.16. 20:19:54

:)
tetszik ahogy irsz, es ahogyan megtudsz nyilni, meg ha nem is ismernek azok az emberek akik olvasnak.
en sok embert ismerek aki hazassagon kivul is elvezgeti az eletet. ezzel nincs semmi gondom sem eloiteletem, talan addig a percig amig a harmadig szemely szerepeben vagyok, viszont amikor en kellene eljatszam a a feleseg csalad anya stb szerepet tudva hogy a ferjem epp massal szeretkezik. akkor meggondolnam biztosan.
de addig en is azt mondom hogy jo kiprobalni dolgokat.
a fentebb irtakhoz annyit , meg ha kamu is az iras, ugy gondolom nem feltetlenul az a fontos, hogy mennyre van valos alapja. felfoghato siman az olvasas oromeinek es neany gondolat elindtitojanak.
kivanom, hogy meg sok alkalommal tudjak ujat olvsni ezen az oldalon, igaz most talaltam veletlenul ra.
minden jot k.

cica-mica 2008.05.19. 13:49:58

Még az is megkérdőjelezhető, hogy egyáltalán pasi az illető. Én mondom nektek, hogy kamu az egész.

mindig 2008.05.21. 23:08:40

most az utolso bejegyzesnel en is megkerdojeleznem, a harman parban, es siman kitud irni az ember magabol dolgokat.
a kovetkezokben egy feladatot biznek, a kovetkezo bejegyzest szivesen olvasnam , hogy peldaul a felesegedet hogy kenyesztetted?????

Hamupipoke · http://m.blog.hu/ha/hamupipoke/Hamupipoke01.jpg 2008.06.05. 21:36:40

Nagyon jól írsz. Nekem bejön. A hárman párbant a munkahelyemen olvastam, és el is ment a munkakedvem tőle. :) Alig vártam, hogy hazaérjen a férjem...
Ha megengedsz egy kérdést: azt írtad, a feleséged kedves, rendes, de szexuális téren nem alkalmazkodik a Te igényeidhez. Te tudod, hogy mik az ő igényei? Esetleg nem tudnád előhozni belőle azt, ami mindkettőtöket csúcsra járat?
Nekünk sikerült. Titkos életemet ennek köszönhetem, igaz, azt a férjem irányítja. /De én még nem tartok itt a blogomban.:)/
süti beállítások módosítása