Egy huncut pasi Gondolatai

Miért is kezdtem Blog írásába? Miről szól? Mit várok az egésztől?

Friss topikok

  • szabi: Te internettfüggő vagy! Ez betegség! Tudsz róla? (2008.10.21. 21:11) Ismét vagyok
  • Hamupipoke: Kedves Huncut! Sajnálom, hogy így történt! A házasságod túl élte? És Te? Kíváncsi lennék 1-2 ré... (2008.07.31. 21:38) Egy álom vége....
  • HuncutPasi: Örülök, hogy vannak akiknek tetszenek az irományaim! Ha lassan is, de jön a folytatás! Köszönöm az... (2008.06.23. 08:01) Ami jó az jó....
  • Miwa: Hihetelenül jól le írod :) Nekem nagyon tetszik ahogy írsz! :D (2008.06.21. 00:58) Hárman párban
  • Hamupipoke: Nagyon jól írsz. Nekem bejön. A hárman párbant a munkahelyemen olvastam, és el is ment a munkakedv... (2008.06.05. 21:36) Csodálatos élmények...

Linkblog

HTML

Ismét vagyok

2008.08.31. 16:31 | HuncutPasi | 3 komment

Régen jártam erre. Egy picit gondolkoznom kelett és időm sem, kedvem sem volt a bejegyzésekhez.

Látom azért van aki rendszeresen követte írásaimat. Ez örömmel ölt el és talán új bejegyzések írására késztet. Névtelenül az internet előnyeit élvezve, a "nem mondhatom el senkinek, elmondom, hát mindenkinek" érzést követve talán nekem is könyebb és helyrerakhatók a történtek.

Ha kérdés van kérdezz!! Én igyekszem válaszolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://huncutgondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr80642181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barby23 2008.10.02. 11:26:42

Nem hiszem el hogy még mindig nem mered vállalni az érzéseidet. Még mindig csak szenvedsz és ezt rossz olvasnom. Elkövettél egy hatalmas nagy hibát az életedben mert nem mertél lépni, lehet hogy jól elvagy de nem vagy boldog.............komolyan nem értelek, LÉPNI kell ahhoz hogy úgy élj ahogy szeretnéd..........egyszer végre magaddal ir törődhetnél ne csak mások érzéseivel.......ÉLD VÉGRE AZ ÉLETED TE NE PEDIG AZ ÉLETED ÉLJEN TÉGED.......Nekem sikerült :-)

szabi 2008.10.21. 21:11:07

Te internettfüggő vagy!
Ez betegség!

Tudsz róla?
süti beállítások módosítása