Egy huncut pasi Gondolatai

Miért is kezdtem Blog írásába? Miről szól? Mit várok az egésztől?

Friss topikok

  • szabi: Te internettfüggő vagy! Ez betegség! Tudsz róla? (2008.10.21. 21:11) Ismét vagyok
  • Hamupipoke: Kedves Huncut! Sajnálom, hogy így történt! A házasságod túl élte? És Te? Kíváncsi lennék 1-2 ré... (2008.07.31. 21:38) Egy álom vége....
  • HuncutPasi: Örülök, hogy vannak akiknek tetszenek az irományaim! Ha lassan is, de jön a folytatás! Köszönöm az... (2008.06.23. 08:01) Ami jó az jó....
  • Miwa: Hihetelenül jól le írod :) Nekem nagyon tetszik ahogy írsz! :D (2008.06.21. 00:58) Hárman párban
  • Hamupipoke: Nagyon jól írsz. Nekem bejön. A hárman párbant a munkahelyemen olvastam, és el is ment a munkakedv... (2008.06.05. 21:36) Csodálatos élmények...

Linkblog

HTML

Hárman párban

2008.05.21. 14:18 | HuncutPasi | 1 komment

Szóval ott hagytam abba, hogy irányba vettük azt a franciaágyat, mely már első pillantásra is hívogató volt. Miközben áthelyeztük székhelyünket a fekvőalkalmatosságra, vagy hogy úgy mondjam bja vágyaink kiélésének színhelyére gyönyörködtem a két formás női test látványában. Mezítelen testüket csak a neccharisnya fedte. Mondanom sem kell, hogy férfiasságom folyamatos lüktetésben volt. Izgultam hisz ilyen együttlétben sem Gabinak sem nekem nem volt még részem. Tartottam tőle, hogy mindez (mármint, hogy Gabi ott lát majd egy másik nővel) hogy csapódik le majd benne, hogy éli meg. Nem akartam, hogy egy fél pillanatra is, de felmerüljön benne a féltékenység érzése. Belül tudtam, hogy nincs rá oka, nem kell hogy ilyen gondolatok egyáltalán felmerüljenek benne.

Szóval ott vagyunk az ágyon. Meglepődtem, mikor Gabi szinte kérés és késztetés nélkül hihetetlen érzéki módon szájon csókolta Emit. Ez egy férfi számára hihetetlen izgalmas és rendkíül izgató látvány. Gabin a legcsekélyebb zavart sem vettem észre, pedig most csókolt először lányt. Finoman simogattuk izgattuk egymás testét. Mindenki mindenkivel csókban forrt össze. Sokszor elképzeltem már ezt a szituációt, de megélni és elképzelni nem összehasinlítható érzés. Magam sem hittem, hogy részese vagyok a történtekek. A bőség zavarában voltam. Hol ide, hol oda igyekeztem kedveskedni. Aztán tovább mentünk és még intimebb helyzeteket próbáltuk. Hármasban fedeztük fel egymás tesének minden zugát. Igyekeztünk megtalálni az erogénzónákat és ott kényeztetni a másikat ahol neki a legjobb. Aztán a láynok mint, ha öszefogtak volna és hanyatfektettek. Hihetetlen érzés volt, hogy gyszerre két lány foglalkozik velem. Én sem akartam adós maradni így miközben Gabi a férfiasságom kényeztette a szájával, kezemmel Emit a fejem fölé irányítottam Gabival szemben. Kényeztetni akartam, viszonozni az eddigi kedvességét. Szinte égtem ahogy -miközben éreztem Gabi csodás ajkainak kényeztetését- Emi borotvált, de nem csupasz puncija teljes életnagyságban az arcom elött volt. Érdekesen fazonírozta, eddig még nem volt ilyen puncikával dolgom. Felül teljesen le folt szörtelenítve, a nygajkaknál finoman rövidre hagyva. Szóval hogy ott feküdtem elöttem Emi legféltettebb kincse, hihetetlen késztetést éreztem, hogy megkóstoljam. Lassan kinújtottam nyelvem és belenyaltam a résbe. Éreztem, ahogy izgalmától már a nedvtermelése meginudl és sikossá varázsolta a barlangjának bejáratát. Igyekeztem a csiklójára öszpontosítani, miközben engem is folyamatosan kényeztettek. Hol Gabi, hol Emi vette a szájába rudam, néha meg egymást csókolták. Lassan gyorsítottam a nyelvem tempóján és éreztem, hogy Emi lassan elindult az úton, ami az orgazmus felé vezet. Ezt Gabi is érezte, hisz egyre többet kezdet Emivel foglalkozni ezáltal magára hagyva a rudam. Aztán úgy döntött, hogy úgy is tud Emivel foglalkozni, hogy közben engem is kényeztet. Lassan a férfiasságom fölé gugolt és finoman beleült. Emi eközben egyre hangosabban zihált és nyögdécselni kezdett. Gabival egyszerre öszpontosítottunk újdonsült szeretőnkre. Éreztem ahogy az izgalma fokozódásának hatásra ütemes mozgásba kezd a számon és a nyelvemen. Egyre gyorsult az iram és tudtam, hogy Emi már olyan úton halad amiről már nincs visszatérés. Egyre szenvedélyesbben mozgott és nyögött. Egyszer csak a teste megfeszült és hangos nyögéssel élvezett. Szinte együtt éreztük vele mi is az élvezete hullámait!

Figyelmem immár Gabi felé terelődött és szerettem volna neki is örömet szerezni. Érzékien csókolóztunk miközben benne voltam. Aztán hanyatt fektettem és a számmal, a nyelvemmel a puncija felé közeledtem. Közben Emi is Gabi kényeztetésére sietett és csókjaival halmozta el. Aztán lassan Emi Gabira feküdt mint egy felkínálva ezzel a punciját. lassan mög helyeztkedtem és miközben ő Gabival foglalatoskodott finoman a puncijához igazítottam a rudam. Lassan nyomultem befelé és éreztem ahogy finoman ráhuzza magát. Lassu ütemet diktálva mozogni kezdtem. Mozgásom ütemét Gabi is érezte Emi tesén keresztül és minden egyes ütemnél finoman zihált. Valószinüleg izgatta ahogy Emiben történő mozgásom hatására Emi szeméremdombja az ő domját maszírozza minden egyes lökésnél. Szinte hihetetlen volt ahogy Gabi egyre gyorsuló ütemben halad a gyönyör felé. Hangoden élvezett el! De itt még nincs vége.....

A bejegyzés trackback címe:

https://huncutgondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr28480507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miwa 2008.06.21. 00:58:38

Hihetelenül jól le írod :) Nekem nagyon tetszik ahogy írsz! :D
süti beállítások módosítása