Egy huncut pasi Gondolatai

Miért is kezdtem Blog írásába? Miről szól? Mit várok az egésztől?

Friss topikok

  • szabi: Te internettfüggő vagy! Ez betegség! Tudsz róla? (2008.10.21. 21:11) Ismét vagyok
  • Hamupipoke: Kedves Huncut! Sajnálom, hogy így történt! A házasságod túl élte? És Te? Kíváncsi lennék 1-2 ré... (2008.07.31. 21:38) Egy álom vége....
  • HuncutPasi: Örülök, hogy vannak akiknek tetszenek az irományaim! Ha lassan is, de jön a folytatás! Köszönöm az... (2008.06.23. 08:01) Ami jó az jó....
  • Miwa: Hihetelenül jól le írod :) Nekem nagyon tetszik ahogy írsz! :D (2008.06.21. 00:58) Hárman párban
  • Hamupipoke: Nagyon jól írsz. Nekem bejön. A hárman párbant a munkahelyemen olvastam, és el is ment a munkakedv... (2008.06.05. 21:36) Csodálatos élmények...

Linkblog

HTML

Egy álom vége....

2008.06.27. 11:27 | HuncutPasi | 2 komment

Le vagyok törve! Eljött az a pillanat amitől mindíg is tartottam! Fél ember vagyok!

Vége lett egy álomnak! Egy álomnak amit szivesen álmodtam. Vége lett mert nem vagyok elég erős. Mert félek  döntést hozni, és mert félek, a jövőtől! Az élet kegyetlen és mindenkinek van keresztje. A sajátomat most érzem igazán. Megismertelek, és belédszerettem. Hiba volt hisz tudtuk, hogy nem lehetne! Másképp indult és máskép szerettük volna. Jó lett volna ha ez a végtelenségig tart, de mint mindennek ennek is vége kell hogy legyen egyszer!

Köszönöm, hogy voltál nekem, hogy szerettél! Köszönöm, hogy a vágyaiddal kiegészítetted az én vágyaimat. Rengeteget adtál nekem és sokat köszönhetek neked! Imádlak és imádni is foglak.

Egy álom végetért és én nem akarok többet álmodni! Nélküled már nem!

Erőtlen vagyok és haragszom emiatt magamra! Bocsáss meg!!

 

Blogom itt most végetért! Most már csak fájdalomról tudnék írni, de arról nem akarok!

 

Köszönöm mindenkinek a hozzászólását, jókat, dorgálókat, bíztatókat egyaránt.

Mindenkinek csak jókat kívánok és kívánom, hogy egyszer legyen alkalmuk mindazt megélni, amit nekem sikerült egy igazi Nővel karöltve.

A bejegyzés trackback címe:

https://huncutgondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr62541799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barby 2008.07.08. 19:52:58

Sajnálom, hogy ez lett a vége........

Hamupipoke · http://m.blog.hu/ha/hamupipoke/Hamupipoke01.jpg 2008.07.31. 21:38:11

Kedves Huncut!

Sajnálom, hogy így történt!
A házasságod túl élte? És Te?

Kíváncsi lennék 1-2 részletkérdésre, mert mindenből lehet tanulni.
Éppen írni akartam utoldó előtti bejegyzésedhez, amikor szomorúan olvastam a "véget".
MOst már tudsz "beszélni" róla?
süti beállítások módosítása