Egy huncut pasi Gondolatai

Miért is kezdtem Blog írásába? Miről szól? Mit várok az egésztől?

Friss topikok

  • szabi: Te internettfüggő vagy! Ez betegség! Tudsz róla? (2008.10.21. 21:11) Ismét vagyok
  • Hamupipoke: Kedves Huncut! Sajnálom, hogy így történt! A házasságod túl élte? És Te? Kíváncsi lennék 1-2 ré... (2008.07.31. 21:38) Egy álom vége....
  • HuncutPasi: Örülök, hogy vannak akiknek tetszenek az irományaim! Ha lassan is, de jön a folytatás! Köszönöm az... (2008.06.23. 08:01) Ami jó az jó....
  • Miwa: Hihetelenül jól le írod :) Nekem nagyon tetszik ahogy írsz! :D (2008.06.21. 00:58) Hárman párban
  • Hamupipoke: Nagyon jól írsz. Nekem bejön. A hárman párbant a munkahelyemen olvastam, és el is ment a munkakedv... (2008.06.05. 21:36) Csodálatos élmények...

Linkblog

HTML

Kezdetek...

2008.04.04. 15:13 | HuncutPasi | 1 komment

Hát....
Eljött a pillanat, amikor úgy döntöttem kipróbálom az internet ezen lehetőségét. Arra gondoltam leírom a velem történteket és kiírom magamból a gondolataim. Hogy erre ki mennyire lesz vevő, vagy épp elutasító az idővel kiderül.
Rólam annyit érdemes első körben tudni, hogy egy 31 éves házas pasi vagyok. Párommal több mint tíz éve ismerjük egymást és pár évvel ezelött az összetartozásunkat is papírra vetettük.
Elég későn érő típus voltam (illetve még talán vagyok is! :) ) és későn kezdtem a lányokkal ismerkedni.
Azért mint mindenkinél nálam is megtört a jég és ráéreztem ennek a csodálatos dolognak az ízére. Biztos sokan el fognak ítélni és nem osztják a gondolataimat, vagy épp a tetteim tesznek majd unszimpatikussá, de úgy érzem, hogy nem vagyok egyedül ilyen, sőt szerintem az emberiség nagy százaléka magáénak érezheti a gondolataimat.
Ha most azt várod, hogy magamról és a hétköznapraimról, a házas életemről, vagy a munkámról beszéljek, sajnos ki kell ábrándítsalak. A Blogom létrejöttének egyetlen témája és oka erotikus élémnyeim illetv egondolataim közzététele. Ezzel nem felvágni akarok és nem is célom a legnagyobb olvasótábor kiküzdése, egyszerűen, csak ki kell írnom magamból.
Az okát nemsokára érteni fogod!:)

Szóval.... Egy igen kedves, aranyos feleségem van, aki mint feleség elsőrangú. Házias, szerető, családias, helyes... De mint mindenhol nálunk sem problémamentes a házasság.
Problémáink fő oktá én abban látom, hogy mint a pasik zöme én is elég szexorientált vagyok. Rengeteg erotikus vágyam van és ezeket szeretném kiélni is. Mint minden férfinek vágyam több nővel lenni és kipróbálni a többes szex örömeit is. Hogy ebből mit éltem eddig ki és még mi vár rám, az nemsokára ki fog derülni!:)
Páromnak ezen vágyaimat már felvetettem, de teljesen elutasító reakciót kaptam, Ő egy igen féltékeny teremtés és minden nőben akivel bármilyen felületes ismeretségem van, komoly konkurenciát lát és meggyőződése, hogy ha rajtam múlna intim kapcsolat lenne belőle.
Szerinte komoly erotikus kisugárzásom van és ha akarnék bármilyen nőt meg tudnék szerezni.
Én nem hiszek ebben, de mint mindenkinek, ha ezt mondják róla nekem is jól esik a véleménye. Tehát, hogy visszatérjek a lényegi részekhez :) elég nyitott és barátkozó típus vagyok. Nos miután a szenvedély is nagy bennem, valamint eddig ki nem élt vágyaim is hajtanak és nem bírok a véremmel, a bennem lakozó kisördök csak kibújt. Az internet adta lehetőségeket hamar felfedeztem ezen a téren és szinte függője lettem a chat-nek. Természetesen ott habzsoltam a kapcsolatokat és ismerkedtem a lányokkal. Szinte sportot űztem abból, hogy kinél mit tudok elérni csupán beszélgetés alapján, anélkül, hogy felfedtem volna kilétemet és képet küldtem volna magamról. Hihetetlen, hogy egy kis udvariassággal, beleérzőképességgel és fantáziával mire nem képesek a még párkapcsolatban él nők is!
Természetesen annyira korrekt voltam és vagyok, hogy soha nem éltem vissza és nem is akarok a kapott képekkel visszaélni.
A chat mellett erotikus partnerkereső oldalakra is regisztráltam és kerestem intim kapcsolatot a vágyaim kiélése céljából.
Mint ahogy az már gondolható, arra is volt példa, hogy találkoztam egy-egy chat-es ismeretséggel és ahol több is történt sima beszélgetésnél.
Az egyik erotikus partnerkereső oldalon megismerkedtem egy párral akikkel beszélgetés, majd msn, aztán személyes találkozó lett. Párként kerestek egy párt vagy egy helyes fiút. Miután kölcsönös szimpátia alakult ki közöttünk többször is volt alkalmam találkozni velük. Ők már tapaszaltak voltak ebben a témában és a kedvességük, a megértésük és a türelmük miatt (no meg persze a vágyaim miatt) megbeszéltünk egy olyan találkozót is. Hihetetlen jól sikerült és ismét valami olyan ízére éreztem rá, amit még érezni akartam. Egy jónak ígérkező, vágyakkat és erotikával telt hosszabb távú kapcsolat volt kialakulóban. Aztán az élet közbeszólt és ők külföldre költöztek. Még ma is tartjuk a kapcsolatot és beszámolk nekik a történésekről. :)
Idővel felismertem a chat függőségemet, ami már a munkám rovására is ment. Döntöttem és akarattal leállítottam magam erről a "kábítószerről".
Jó egy év múlt el úgy, hogy nem néztem semmilyen társalkodós oldalra.
Aztán egy unalmas pillanatban ismét azon kaptam magam, hogy a chat-en lógok. Ekkor ismerkedtem meg egy csodálatos nővel. A beszélgetésünk elején tisztáztam, hogy nem vagyok független és hogy igazából egy okból vagyok a társalkodó oldalon. Rokonlélekre találtam benne és innét egyenes út vezetett a találkozáshoz. Kezdetét vette egy olyan titkos kapcsolat, amiben minden vágyamat kiélhetem....
Erről fogok mesélni és leírni a legbelsőbb gondolataimat a továbbiakban

A bejegyzés trackback címe:

https://huncutgondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr48411177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cica-mica 2008.04.07. 15:20:25

Legalább öszinte vagy, nem úgy mint a legtöbb férfi.
Én is egy ilyen szeretőt szeretnék magamnak, de csak szeretöt, mert férjem van és elég jól meg vagyunk. Nos a sexuális életünk az, nem a legjobb, nem mintha nem probálnánk izgalmassá tenni, csak hogy valahogy ő nem tud engem a csúcsra vinni, csak néha, ha én is besegítek.
Az egyetlen baj nálam, az, hogy szkeptikus vagyok és félős. Na nem attól amire gondolsz, hanem a fertőzéstől. Igy aztán eléggé megválogatom, hogy kivel és mivel?
Ja és még valamit. Elég csúnya dolog tőled, hogy nem védekezel, ha megfertöződől az egy dolog, de hogy a feleségedet is (akit azért szeretsz) az már komiszság. Puf ezt is kimondtam, mert én már csak ilyen vagyok, komisz
süti beállítások módosítása