Egy huncut pasi Gondolatai

Miért is kezdtem Blog írásába? Miről szól? Mit várok az egésztől?

Friss topikok

  • szabi: Te internettfüggő vagy! Ez betegség! Tudsz róla? (2008.10.21. 21:11) Ismét vagyok
  • Hamupipoke: Kedves Huncut! Sajnálom, hogy így történt! A házasságod túl élte? És Te? Kíváncsi lennék 1-2 ré... (2008.07.31. 21:38) Egy álom vége....
  • HuncutPasi: Örülök, hogy vannak akiknek tetszenek az irományaim! Ha lassan is, de jön a folytatás! Köszönöm az... (2008.06.23. 08:01) Ami jó az jó....
  • Miwa: Hihetelenül jól le írod :) Nekem nagyon tetszik ahogy írsz! :D (2008.06.21. 00:58) Hárman párban
  • Hamupipoke: Nagyon jól írsz. Nekem bejön. A hárman párbant a munkahelyemen olvastam, és el is ment a munkakedv... (2008.06.05. 21:36) Csodálatos élmények...

Linkblog

HTML

Az első együttlét

2008.04.07. 10:46 | HuncutPasi | 1 komment

Nos! Ott hagytam abba, hogy megismerkedtem egy csodálatos lánnyal. Mint ahogy azt már említettem a kapcsolatunk elején tisztáztam, hogy én mit is keresek a neten és miért ismerkedem. Meglepődtem, mikor közölte velem, hogy ő is épp így gondolkozik. Éreztem, hogy ez valami csodálatos kezdete lesz.

A chat-elések és a beszélgetések egyre inkább sűrűsödtek. A kölcsönös szimpátia egyre inkább elmélyült és egyre közelebb kerültünk egymáshoz. Telefonszám csere is megtörtént és innét egyenes út vezetett az első tallálkozáshoz. Megbeszéltük, hogy mikor és hol tudnánk találkozni.

Eljött a nagy nap. Nem vagyok lányok terén egy túl izgulós típus, de be kell valljam eléggé felfokozott állapotban vártam a találkát. Egyszerre volt bennem kalandvágy és félelem. Féltem, hogy hogyan fog alakulni, hogy az eddig kialakult szimpátiánk tovább alakul, vagy ez lesz az a pillanat, amikor csalódva udvariasan elköszönünk.

A megbeszélt helyre kocsival mentem. Az állomáson volt megbeszélve a találkozó. Ahogy az állomáshoz közeledtem egyre inkább dobogott a szívem. A kezem kihült és egyben izzadt is. Izgultam. Már a látóteremben volt a megbeszélt hely. A parkolóban megláttam egy lányt. Már messziről látszott, hogy jó alakja van (olyan ami nekem tetszik. Nem vékony, de arányos és véletlenül sem telt. olyan ami formás és egy pici párnácskákkal van megáldva). Mondanom sem kell, hogy a szívverésem felgyorsult és a torkom kiszáradt. Na most már ha már itt vagy akkor oda kell menni!-gondoltam magamban. Megálltam mellette és ő beült a kocsiba. A szokásos udvarias körök után az a bizonyos kínos csend borult ránk. Finoman méregettük egymást és az arcunkra folyamatos mosoly ült. Tetszett a lány és csak remélni mertem, hogy a tetszés kölcsönös. Rövid, fiús haja kiemelte zöldeskék szemét és helyes pofikáját. Izlésesen és előnyösen öltözött, ami kiemelte szép alakját. Szóval finoman méregettük egymást. A csendet megtörve próbáltam bátortalanul kérdezni, hogy mihez lenne kedve? Hova menjünk, mit csinálunk?

A találkozást megelőző időben természetesen erotikusan incselkedtünk egymással. Képeket készítettünk a másiknak és ábrándjainkat is megosztottuk egymással. Szóval elég felfokozott állapotban vártuk már a találkozást. Talán ennek volt köszönhető, hogy a kérdésemre huncutul elmosolyodott és a szállodai szolgáltatások irányába terelte a beszélgetést. Elmondani nem tudom, mennyire örültem ennek, hisz már mióta megláttam ez motoszkált a fejemben. Nem akartam elrémiszteni és nem akartam túl rámenősnek tűnni ezért nem mertem felhozni ezt a lehetőséget. Még szerencse, hogy Ő nem volt ilyen bátortalan! :)

Megérkeztünk a szállodához. Kivettem egy szobát és felmentünk. Már a kocsiban azon járt az agyam, hogy milyen lehet vele az ágyban átélni mindazt amiről már rengeteget beszéltünk elméletben. A fantáziám elég élénk és az ő erotikus kisugárzásának is köszönhetően a nadrágom egyre szűkebb lett már a szoba felé tarva is. Éreztem, ahogy az én féltve őrzött rudacskám egyre keményebbé válik és izgalmi váladék teszi nedvessé az alsónacim. Szóval felértünk a szobába. Kinyitottam az ajtót és bementünk. Egymásra néztünk és megint ő volt a kezdeményező. Megcsókolt és én viszonoztam a csókját. Aztán mint két tinédzser ugrottunk egymásnak. Szinte úgy téptük egymásról le a ruhát. Ott volt elöttem meztelenül. Csodálatos formás mellekkel, feszes popsival, és teljesen csupasz hívogató nunival. A látvány tettekre sarkalt és mint a kisgyerek az annya melkasán úgy tapadtam a melleire. Csókolgattam, cirógattam, izgattam a nyelvemmel és a kezeimmel. Aztán lent is fel akartam térképezni a területet. Ujjaim a csupasz és hívogató testrész irányába mozdultak. Érezni akartam, hogy ő is izgalmi állapotban van e? Az ujjam alátámasztotta a reményeimet. Éreztem, ahogy a meleg résnél síkos folyadékon csúsznak az ujjaim. Az ágyra feküdtünk és hihetetlen késztetést éreztem, hogy megkóstoljam. Érezni akartam az ízét. Lassan a melleitől a szám lefelé indult, végig követve a teste domborulatait. Ahogy egyre lejebb haladtam éreztem, hogy a lélegzete fokozódik és halk nyögés hagyja el kívánatos ajkait. És végre a nyelvemmel a réshez értem. Mohón nyaltam az izgató folyadékot. Aztán az ujjaim is szerephez jutottak és belülről térképezték fel a barlangjának relytekeit. Nem bírtam tovább magammal és a már kellően nedves és csúszós réshez igazítottam a saját nedveimtől fénylő rudamat és finoman behatoltam. Magáhozölelt és szinte felfaltuk egymást a csókjainkkal. Az ütem fokozódott és hallottam és éreztem ahogy a gyönyör első hullámai elérik. Nem kellett nekem sem több és szinte vele együtt élveztem. A már pattanásig feszített érzékeink és vágyaink hatására szinte pillanatok alatt mentünk el és élveztünk hatalmasat.

Mellé feküldtem az ágyra és némileg próbáltam magam összeszedni. Nem akartam, hogy ilyen gyorsan befejezzük és meglepett, hogy ő is rövid idő alatt eljutott a csúcsra. Az agyamban az járt, hogy még mi minden fogunk ketten csinálni ebben a szobában, hisz időnk még rengeteg volt egymásra.

De ez már a következő történetem témája lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://huncutgondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr69414849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cica-mica 2008.04.07. 15:04:11

Ez mind szép és jó, de hol a védekezés. Vagy mindegy, hogy esetleg megfertözödtél. Nos én kivánom, hogy ne..............
süti beállítások módosítása