Egy huncut pasi Gondolatai

Miért is kezdtem Blog írásába? Miről szól? Mit várok az egésztől?

Friss topikok

  • szabi: Te internettfüggő vagy! Ez betegség! Tudsz róla? (2008.10.21. 21:11) Ismét vagyok
  • Hamupipoke: Kedves Huncut! Sajnálom, hogy így történt! A házasságod túl élte? És Te? Kíváncsi lennék 1-2 ré... (2008.07.31. 21:38) Egy álom vége....
  • HuncutPasi: Örülök, hogy vannak akiknek tetszenek az irományaim! Ha lassan is, de jön a folytatás! Köszönöm az... (2008.06.23. 08:01) Ami jó az jó....
  • Miwa: Hihetelenül jól le írod :) Nekem nagyon tetszik ahogy írsz! :D (2008.06.21. 00:58) Hárman párban
  • Hamupipoke: Nagyon jól írsz. Nekem bejön. A hárman párbant a munkahelyemen olvastam, és el is ment a munkakedv... (2008.06.05. 21:36) Csodálatos élmények...

Linkblog

HTML

Gyönyörök iskolája...

2008.06.06. 10:50 | HuncutPasi | Szólj hozzá!

Sokat gondolkodtam, hogy folytassam e a Blogom. Meg kell mondjam komolyan fontolgattam, hogy abbahagyom és nem borzolom az emberek idegeit. Főleg azokét nem akik maguknak sem merik bevallani a bennük szunnyadó vágyakat és, vagy irigységből, vagy ki tudja mi okból, kioktatóan, vagy leszólóan jeleznek nekem. Nem érzem magam egy értelmileg alacsony szintü embernek, persze nem értékelem túl magam. Sok érzés és sok gondolat kavarog az agyamban. Kettős bennem a vágyaim kiélése utáni ösztön és a lelkiismeret büntető hangja. Nem vagyok kicsit sem más mint bárki azok közül akik olvassák lassan íródó blogom. A különbség csupán csak annyi, hogy én titokban ugyan, de kiélem azt ami másnak csak vágy és álom marad.

Ha irományaimmal csupán annyit érek el, hogy szórkaoztatom azt aki vissza-vissza térve olvassa, vagy belül megkongatom a vágyi hangját, azokat a hangokat amiket még az ember magának is fél hangosan kimondani, már elértem a célom. Ebből kiindulva, valamint utolsó hozzászóló kedves hangú és valóban bíztató levelének hatására még is csak az "idegborzolás" melett döntöttem....

 

Tehát ott tartottam, hogy első hármas összejövetelünk Gabival és Emivel javában zajlik... Tényleg még most is -így néhány hét elteltével- visszagondolva, hihetetlen volt ahogy Gabi attól élvezett el, hogy érezte az ütemes mozgást, amint Emiben ügyködöm. Beszéltünk erről utólag és hihetetlenül izgatónak találta. Persze a fejemben akkor folyamatosan ott lüktetett a gondolat, hogy ne tegyek semmi olyat ami Gabit egy picit is bántja. Figyeltem minden apró mozdulását, jelzését keresve az első negatív jelet. Szerencsére Gabi nem volt féltékeny és érezte, hogy ez hármunk között egy tényleg egyenragú játszadozás, ahol a cél az, hogy mindenki élvezze az együtt töltött időt.

Egy érdekes pasiból vagyok, mert szexuálisan engem az izgat fel ha látom a partnerem őszinte élvezetét. Hihetetlen módon feltüzel, az orgazmus felé vezető út hangi jegyei. Élvezem ahogy a finom lélegzetvétel lassan gyorsul. Ahogy a halk lélegzetvételt lassan a hangszálak rezgése is erősíti. Szinte most is magam elött látom Gabi gyönyörhöz vezető útjának minden egyes pillanatát. Hallom ahogy gyors ütemben veszi a levegőt és hangja öntudatlanul szakad ki édes ajkai közül. Imádom a csúcs elött pontot ahogy a test egyértelmüen jelzi, hogy a beteljesülés mindjárt elkövetkezik. A mellek megfeszülnek, az édes bimbók szinte kő keményre duzzadnak és az ég felé merednek. Ahogy a gyönyörbarlangból mint a mészkőbarlangokban eső után a nedvesség szivárog és sikossá tesznek mindent amivel kapcsolatba kerülnek. Megőrülök a látványtól ahogy az élvezet első hullámainak hatására az a számomra gyönyörű test ívben megfeszül és szinte minden izom görcsberándul, majd elernyed. Mondanom sem kell, hogy ezek után nekem sem kellett sok. A fejemben vadul tomboltak a látottak és a halottak. A rudazatomban minden ideg szinte hihetetlen érzékénységet mutatott és éreztem Emi hüvelyének szinte minden barázdáját. Nem akartam és nem is tudtam volna én sem lemaradni és élvezni akartam. Amint megéreztem, hogy a csúcs elött vagyok, férfiasságom kivettem az eddig igen védelmezően köré burkolózó kehelyből és Gabi szemébe nézve élveztem el. Soha nem élveztem addig még ekkorát. A tiltott gyümölcs ízének hatására szinte végeláthatatlan hullámokban (ami a pasiknál nagy szó :) ) tört rám az édes érzés. Magom soha nem látott mennyiségben és sebességben hagyta el férfiasságom. Az első ejakulációtól némileg én is meglepődtem, hisz Emi egész hátát a válláig beterítette.  Talán még Gabira is jutott, aki Emi alatt feküdt vállai fölött a szemebe nézve. Aztán jöttek a további spriccek. Szinte eláztattam Emi hátát, aki kélyesen kezével hátranyúlva kente szét legféltettebb kincsem a hátán. Persze ebből Gabi sem akart kimaradni és segített elegyengetni a nedveséget. El sem tudom mondani mennyir izgató volt a látvány. Kellemes fáradsággal a testünkben feküdtünk egymás mellé, mint a jól lakott gyerekek. Éreztük, hogy ennek még lesz folytatása és tudtuk, hogy egy nagyon élvezetes dolog ízére kaptunk rá....

A bejegyzés trackback címe:

https://huncutgondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr75506445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása